2011. március 14., hétfő

A mi Görög salátánk

Van olyan pillanatom amikor érzem, hogy kevés vitamint vittem be a szervezetembe. Ilyenkor nekiállok salátát készíteni, ami a gyerekeimnek sem árt meg. Tudom többször kéne ilyet tennem. Szeretném velük megkóstóltatni a különféle salátákat. Ugyan még nem fogadják mindegyiket szívesen, de azért néha teszek kisérletet rá.
Most egy görög salátára esett a választás.

Hozzávalók:
  • 2-3 szem paradicsom
  • 1 nagyobb kigyóuborka
  • 1 nagyobb fej vagy 2 kisebb fej lilahagyma
  • fetasajt
  • 1 ek ecet
  • 2-3 ek olivaolaj
  • só, bors
Elkészítése:
Nagyon egyszerű. Kívánt formára felvágjuk a hozzávalókat. Én most kockára vágtam mindent. Így jobban elfogadják a lányok. Meglocsolom ecettel és oliva olajjal, sózóm, borsozom. Belekockáztam a feta sajtot.

Ime ilyen lett


 
Jó étvágyat hozzá! Sok sikert az elkészítéséhez!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!

Csak egy javaslat az ecet helyett próbáld meg a citromlevet!

Megjegyzés küldése

Írj nekem. Kiváncsi vagyok a véleményedre. :)